Khamis, 14 Jun 2012

Dia Datang Aku Gembira Trip Ke Sarawak

Assalamualaikum. Alhamdulillah kerinduan terhadap seorang sahabat baik terubat juga. Dia bersama family dia datang Sarawak untuk bercuti. Kebetulan juga aku masih di Bumi Kenyalang ini sedang bercuti menanti hari konvokesyen di kolej aku. Di kesempatan ini aku berpeluang untuk meluangkan masa bersama dia dan ahli keluarganya. Macam-macam tempat la aku bawa diorang di area Kuching nie. Dan feedback dari dia dan ahli keluarga memang enjoy datang sini walaupun banyak kekurangan yang ada. Takpa ada hari boleh datang lagi. And aku sedia untuk membantu. Bila dia datang, seriously aku rasa betul-betul seronok. Mana taknya, kawan baik since form 1 lagi. After 3 years akhirnya kitorang berjumpa jugak di Bumi Kenyalang nie. Dia ingat aku tak boleh bawa dialek Kedah lagi. Hehe lucu betul. Aku still anak Kedah walaupun aku tinggal kat mana sekalipun. Terima kasih kerana sudi datang ek "Queens" <---- (Nickname time di sekolah dulu) Hehe (^_^)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...